Voorwaarden

Algemene voorwaarden Loopbaanevent georganiseerd door Reformatorisch Dagblad en WerkMetTalent op 17 en 18 januari 2025

Openingsdagen en -tijden:  

  • Vrijdag 17 januari  van 12.00 tot 15.30 uur  
  • Zaterdag 18 januari van 10.00 tot 16.30 uur

2. Elke aanvraag voor standruimte voor het loopbaanevent staat uitsluitend ter beoordeling van de organisatoren. De organisatoren behouden zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen een inschrijving te weigeren. De aanvrager kan pas recht op ruimte doen gelden, nadat de organisatoren de aanvraag hebben aanvaard en dit schriftelijk dan wel middels e-mail heeft bevestigd. Het doel is; het promoten van vacatures en werkgeversmerk.   
Tijdens het event is het daarom niet toegestaan om diensten en/of producten te verkopen of te promoten, tenzij het van te voren is afgesproken met de organisatoren, omdat het past binnen het loopbaanevent.   
De organisatoren hebben het recht om zonder opgave van redenen het aanbod van producten en/of diensten te weigeren en tijdens het evenement te verwijderen indien de deelnemer producten en/of diensten aanbiedt.   

3. De organisatoren wijzen de aangevraagde ruimte aan de deelnemer toe. Zij behouden zich het recht voor de toewijzing van ruimte te wijzigen, indien omstandigheden daartoe nopen. Door het bericht van toewijzing is de deelnemer verbonden en tot betaling van de stand huur gehouden. Deelnemers kunnen een inschrijving annuleren. Het opzeggen dient schriftelijk te gebeuren, waarbij de volgende vergoeding is verschuldigd: - bij annulering meer dan een maand voor het evenement: 50% van het totale inschrijfbedrag; - bij annulering minder dan een maand voor het evenement: 75% van het totale inschrijfbedrag.   

4. De huur van een ontmoetingsplaats bedraagt voor een A pakket € 1.490,- en een B pakket voor €1.990,- en voor C pakket 2.390,-. De deelnemer krijgt de ruimte met achterwand en statafel ter beschikking., tenzij anders afgesproken. Alle bedragen die via uitingen door de organisatoren worden gecommuniceerd, zijn excl. BTW.  

5. Bij inschrijving wordt de stand huur twee dagen na event geïncasseerd.    

6. Na volledige betaling krijgt de deelnemer het recht de toegewezen ruimte ten behoeve van zijn/haar onderneming/instelling tijdens de eventdagen te gebruiken, overeenkomstig de opzet van het evenement en binnen het kader van de normale uitoefening van zijn/haar activiteiten.   

7. De inrichting dag van een stand is vrijdag 17 januari vanaf 12.00 uur. Ontruimen van stands dient te geschieden op zaterdag 18 januari na 15.00 uur.   

8. Het is de deelnemer niet toegestaan om de toegewezen ruimte ongebruikt te laten, geheel of gedeeltelijk aan anderen te verhuren of aan derden af te staan. De deelnemer is verplicht zorg te dragen dat vóór de opening van het event de gehuurde ruimte overeenkomstig haar bestemming in gereedheid is gebracht en gedurende de gehele huurtijd volgens deze bestemming wordt aangewend.   

9. Indien de deelnemer de ruimte ongebruikt laat of op andere wijze handelt in strijd met het vorige artikel, hebben de organisatoren het recht de ruimte op andere wijze te benutten of op kosten van de deelnemer te ontruimen, zonder dat de deelnemer enige aanspraak kan maken op een vergoeding of terugbetaling van de stand huur. De deelnemer is verplicht de aanwijzingen van personeel van de organisatie op te volgen.   

10. Alle op het eventlocatie aanwezige goederen van de deelnemers blijven voor eigen risico. De organisatie  aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies, diefstal enz. van bedoelde goederen, noch voor enigerlei schade, in wat voor vorm dan ook, waaronder letsel van personen. De deelnemer dient zelf toezicht te houden op zijn/haar stand en de daarin aanwezige goederen en personen. De deelnemers vrijwaren de organisatoren onvoorwaardelijk voor alle schade waarvoor de organisatie door derden mocht worden aangesproken, ontstaan in verband met hun deelneming aan het evenement  

11. De deelnemer is aansprakelijk voor alle schade van welke aard ook die is ontstaan door toedoen of nalatigheid van hemzelf, personeel, personen die voor hem werkzaam zijn of personen die door de standhouder zijn aangemeld.   

12. A. De deelnemer is niet gerechtigd een zodanig gebruik van de standruimte te maken dat andere deelnemers of bezoekers van het evenement daardoor schade of hinder ondervinden in de vorm van geluidsoverlast, belemmering van toe- of doorgangen, belemmering van lichtval of uitzicht of in enige andere vorm van hinder, alles ter uitsluitende beoordeling van de organisatie.  

B. De deelnemer is niet gerechtigd reclamemateriaal uit te reiken elders dan in of voor de eigen stand.   

C. De deelnemer is niet gerechtigd licht-ontvlambare of ontplofbare stoffen in voorraad te houden of open vuur te branden.   

D. In de op- en afbouwfase dienen vuilnis en overig afval door de deelnemers zelf afgevoerd te worden. Tijdens het loopbaanevent stelt de organisatie afvalbakken beschikbaar. Wanneer deelnemers na vertrek vuilnis achterlaten, dient hiervoor een vergoeding betaald te worden. De hoogte van het bedrag wordt door de organisatie bepaald.   

13. Indien de deelnemer in strijdt met deze voorwaarden handelt c.q. indien wangedrag wordt vastgesteld, kan dat ertoe leiden dat verdere deelneming aan en de toegang tot het evenement met onmiddellijke ingang wordt ontzegd, zonder dat de organisatie gehouden is kosten/schade te vergoeden.   

14. Het aanbieden van een consumptie in de stand van de deelnemer zelf is niet toegestaan.   

15. De organisatie heeft het recht, op grond van overmacht of niet te voorziene omstandigheden die  buiten haar toedoen ontstaan en niet in haar risicosfeer liggen, het evenement geheel of gedeeltelijk niet door te laten gaan, en/of data, tijden en plaatsen te wijzigen, zonder dat de deelnemers aanspraak kunnen maken op vergoeding van schade/kosten in welke vorm dan ook. De deelnemers zullen zo spoedig mogelijk worden geïnformeerd, doch hebben onder deze omstandigheden niet het recht hun deelname geheel of gedeeltelijk te annuleren. Indien het evenement geen doorgang vindt, worden de inschrijvingen als vervallen beschouwd en ontvangen de deelnemers hun gedane betalingen retour onder aftrek van door de organisatie gemaakte kosten voor wat betreft de organisatie van het evenement.   

16. Wanneer een deelnemer geweigerd wordt na inschrijving of verwijderd wordt van de eventlocatie om welke reden dan ook, dan heeft zij recht op maximaal een vergoeding ter hoogte van het betaalde inschrijfbedrag.   

17. In gevallen waarin deze Algemene voorwaarden niet voorzien, beslissen de organisatoren.